Οι πωλήσεις είναι ο πιο νευραλγικός τομέας μίας επιχείρησης και γι’αυτό θα πρέπει η προσέγγιση και οι λύσεις που δίνονται να έχουν αναλυθεί και να επικεντρώνονται σε συγκεκριμένους τομείς.
-
Το τμήμα πωλήσεων (στην διεθνή ή/και στην εγχώρια αγορά)
- Το τμήμα marketing
- Τον εκτελωνισμό των προϊόντων
- Τη μηχανογράφηση
- Την εύρεση πρώτων υλών.
- Ενδεικτικές κινήσεις :
- Δημιουργία καταστήματος.
- Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)
- Δημιουργία shop in shop
- Διάθεση προϊόντων σε τοπικούς ντίλερ (εκτός του καταστήματος)
- Δυνατότητα Franchise
- Παρουσία σε διεθνείς Εκθέσεις για την προώθηση του Brand
- Διαφήμιση στην τοπική κοινωνία (Τύπος, ραδιόφωνο, εκδηλώσεις)