"Χρειάζονται 20 χρόνια για να κτίσεις φήμη και 5 λεπτά για να την καταστρέψεις"
Η διαμόρφωση της εικόνας της εταιρίας, η δημοσιότητα στα ΜΜΕ, η διοργάνωση εκδηλώσεων (events) και η προβολή του κοινωνικού προσώπου μιας επιχείρησης αποτελούν τα μέσα για το κτίσιμο της εταιρικής της εικόνας και τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων.
Για τη λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων απαιτούνται ειδικές γνώσεις για τη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας, τήρηση συγκεκριμένων κανόνων και δοκιμασμένων πρακτικών.
Εξασφαλίζει την παροχή αντικειμενικής άποψης - οπτικής γωνίας για τα επικοινωνιακά και επιχειρηματικά ζητήματα, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της. Έχει με αυτό τον τρόπο τη δυνατότητα να τους οδηγήσει σε αποτελεσματικές λύσεις.
Μπορεί να δώσει μια «φρέσκια» άποψη σχετικά με τις ευκαιρίες επικοινωνίας που μπορεί να έχουν οι πελάτες της. Έτσι, συνεισφέρει με νέες ιδέες που συμβάλλουν ώστε να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών ενεργειών.